Резултати
еНаука >
Резултати >
Asertivna komunikacija defektologa koji realizuju nastavu u školama za decu sa smetnjama u razvoju
Назив : | Asertivna komunikacija defektologa koji realizuju nastavu u školama za decu sa smetnjama u razvoju | Аутори: | Vesna Jovanović; Jasmina Karić; Radovanović, Vesna S. | Година: | 2018 | Публикација: | Specifičnost oštećenja sluha – koraci i iskoraci | Тип резултата: | Поглавље у монографији | ISBN: | 978-86-6203-116-7 Претражи идентификатор | Колација: | str. 247-263 | URI: | https://enauka.gov.rs/handle/123456789/556644 | Извор метаподатака: | Migrirano iz RIS podataka | М-категорија: | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.