Резултати

еНаука >  Резултати >  Asertivna komunikacija defektologa koji realizuju nastavu u školama za decu sa smetnjama u razvoju
Назив Asertivna komunikacija defektologa koji realizuju nastavu u školama za decu sa smetnjama u razvoju
Аутори: Vesna Jovanović; Jasmina Karić; Radovanović, Vesna S.  
Година: 2018
Публикација: Specifičnost oštećenja sluha – koraci i iskoraci
Тип резултата: Поглавље у монографији
ISBN: 978-86-6203-116-7 Претражи идентификатор
Колација: str. 247-263
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/556644
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.