Резултати

еНаука >  Резултати >  Čitalačka pismenost kao mera kvaliteta obrazovanja - procena na osnovu PISA 2009 podataka
Назив: Čitalačka pismenost kao mera kvaliteta obrazovanja - procena na osnovu PISA 2009 podataka
Reading literacy as a measure of the quality of education: Estimates based on PISA 2009 data
Аутори: Pavlović-Babić, Dragica  ; Baucal, Aleksandar  
Година: 2010
Публикација: Psihološka istraživanja
ISSN: 0352-7379 Psihološka istraživanja Претражи идентификатор
Издавач: Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za psihologiju, Beograd
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 13 br. 2 str. 241-260
DOI: 10.5937/PsIstra1002241P
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/181869580#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/560132
http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/1079
Пројекат: Psihološki problemi u kontekstu društvenih promena (RS-149018)
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

2
OpenCitations
Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Creative Commons лиценца