Резултати
еНаука >
Резултати >
Preschool teachers' perspectives on the purpose of a child portfolio in the preschool curriculum: the case of Serbia
Назив: | Preschool teachers' perspectives on the purpose of a child portfolio in the preschool curriculum: the case of Serbia | Аутори: | Krnjaja, Živka ; Pavlović-Breneselović, Dragana | Година: | 2016 | Публикација: | Sodobna pedagogika / Journal of Contemporary Educational Studies | ISSN: | 0038-0474 Sodobna Pedagogika Претражи идентификатор | Издавач: | Slovenian Assoc Educationalists, Ljubljana | Тип резултата: | Научни чланак | Колација: | vol. 67 br. 4 str. 28-45 | WoS-ID: | 000438627200003 | URI: | https://enauka.gov.rs/handle/123456789/565427 http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/2226 https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/63232354#izum.si |
М-категорија: | 23M23 - Рад у међ. часопису |
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.