Резултати

еНаука >  Резултати >  Preschool teachers' perspectives on the purpose of a child portfolio in the preschool curriculum: the case of Serbia
Назив: Preschool teachers' perspectives on the purpose of a child portfolio in the preschool curriculum: the case of Serbia
Аутори: Krnjaja, Živka  ; Pavlović-Breneselović, Dragana 
Година: 2016
Публикација: Sodobna pedagogika / Journal of Contemporary Educational Studies
ISSN: 0038-0474 Sodobna Pedagogika Претражи идентификатор
Издавач: Slovenian Assoc Educationalists, Ljubljana
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 67 br. 4 str. 28-45
WoS-ID: 000438627200003
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/565427
http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/2226
https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/63232354#izum.si
М-категорија: 
23M23 - Рад у међ. часопису

Пронађи DOI


Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.