Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Anchoring and adjusting in students’ responses to a questionnaire about the importance of given e-feedback techniques
Naziv: Anchoring and adjusting in students’ responses to a questionnaire about the importance of given e-feedback techniques
Autori: Kadijevich, Djordje  ; Ljubojevic, Danijela  ; Gutvajn, Nikoleta  
Godina: 2021
Publikacija: E-Learning
Izdavač: Belgrade : Metropolitan
Tip rezultata: Konferencijski rad
ISBN: 978-86-89755-21-3 Pretraži identifikator
Kolacija: br. 122 str. 124
VBS COBISS 46819081
URI: https://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/865
http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/865
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/568956
Projekat: Ministarstvo prosvete, nauke i tehnološkog razvoja Republike Srbije, Ugovor br. 200018 (Institut za pedagoška istraživanja, Beograd)
M-kategorija: 
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.

Pronađi DOI


Google ScholarTM

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.