Резултати

еНаука >  Резултати >  „Борим се са ветрењачама”: Тензије у професионалном идентитету наставника из перспективе модела агонистичког селфа
Назив: „Борим се са ветрењачама”: Тензије у професионалном идентитету наставника из перспективе модела агонистичког селфа
“I am tilting at windmills”: Tensions in teacher professional identity from the perspective of the model of the agonistic self
Аутори: Džinović, Vladimir  ; Grbić, Sanja  ; Vesić, Dragan 
Остала ауторства: Ševkušić, Slavica  
Година: 2022
Публикација: Зборник Института за педагошка истраживања
ISSN: 0579-6431 Zbornik Instituta za pedagoška istraživanja Претражи идентификатор
Издавач: Београд : Институт за педагошка истраживања
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 54 br. 2 str. 189-222
DOI: 10.2298/ZIPI2202189D
WoS-ID: 001025434200004
Scopus-ID: 2-s2.0-85149691661
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/593667
https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/85189897#izum.si
http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/898
http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/4447
Пројекат: Ministarstvo prosvete, nauke i tehnološkog razvoja Republike Srbije, Ugovor br. 200018 (Institut za pedagoška istraživanja, Beograd)
Ministarstvo prosvete, nauke i tehnološkog razvoja Republike Srbije, Ugovor br. 200163 (Univerzitet u Beogradu, Filozofski fakultet)
М-категорија: 
23M23 - Рад у међ. часопису

1
SCOPUSTM
Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Creative Commons лиценца