Резултати
еНаука >
Резултати >
„Борим се са ветрењачама”: Тензије у професионалном идентитету наставника из перспективе модела агонистичког селфа
Назив: | „Борим се са ветрењачама”: Тензије у професионалном идентитету наставника из перспективе модела агонистичког селфа “I am tilting at windmills”: Tensions in teacher professional identity from the perspective of the model of the agonistic self |
Аутори: | Džinović, Vladimir ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Остала ауторства: | Ševkušić, Slavica ![]() ![]() |
Година: | 2022 | Публикација: | Зборник Института за педагошка истраживања | ISSN: | 0579-6431![]() ![]() |
Издавач: | Београд : Институт за педагошка истраживања | Тип резултата: | Научни чланак | Колација: | vol. 54 br. 2 str. 189-222 | DOI: | 10.2298/ZIPI2202189D | WoS-ID: | 001025434200004 | Scopus-ID: | 2-s2.0-85149691661 | URI: | https://enauka.gov.rs/handle/123456789/593667 https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/85189897#izum.si http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/898 http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/4447 |
Пројекат: | Ministarstvo prosvete, nauke i tehnološkog razvoja Republike Srbije, Ugovor br. 200018 (Institut za pedagoška istraživanja, Beograd) Ministarstvo prosvete, nauke i tehnološkog razvoja Republike Srbije, Ugovor br. 200163 (Univerzitet u Beogradu, Filozofski fakultet) |
М-категорија: | 23M23 - Рад у међ. часопису |