Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Ponašanje potrošača u vezi sa brendovima suhomesnatih proizvoda na tržištu Novog Sada
Naziv: Ponašanje potrošača u vezi sa brendovima suhomesnatih proizvoda na tržištu Novog Sada
Autori: Đokić, Nenad  ; Đokić, Ines  ; Ćurčić, Nikola  
Godina: 2019
Publikacija: Zbornik radova "Izazovi savremenog marketinga 2019" nacionalna konferencija sa međunarodnim učešćem, Zlatibor, 1 - 3. novembar, 2019. godine
Izdavač: Beograd : Srpsko udruženje za marketing - SeMA
Tip rezultata: Konferencijski rad
ISBN: 978-86-7852-056-3 Pretraži identifikator
Kolacija: str. 68-76
VBS COBISS 282087692
URI: http://repository.iep.bg.ac.rs/437/
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/601926
URL: http://sema.rs/repository/download/izazovi-savremenog-marketinga-2019-zbornik-radova.pdf
M-kategorija: 
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.

Pronađi DOI


Google ScholarTM

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.