Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Generation Z consumers' motives and barriers to purchasing organic food products in Serbia
Naziv: Generation Z consumers' motives and barriers to purchasing organic food products in Serbia
Autori: Vehapi, Semir  ; Mitić, Sanja  
Godina: 2021
Publikacija: Ekonomika poljoprivrede
ISSN: 0352-3462 Ekonomika poljoprivrede Pretraži identifikator
Tip rezultata: Naučni članak
Kolacija: vol. 68 br. 4 str. 985-1000
DOI: 10.5937/ekoPolj2104985V
WoS-ID: 000754330300009
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/609729
https://phaidrabg.bg.ac.rs/o:28399
M-kategorija: 
24M24 - Rad u nac. časopisu međ. značaja

2
OpenCitations
5
WEB OF SCIENCETM
Alt metrika
Dimensions

Pronađi DOI

Unpaywall

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.