Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Efekti aktivnosti unapređenja prodaje prilikom ulaska poznatog brenda na novo tržište
Naziv: Efekti aktivnosti unapređenja prodaje prilikom ulaska poznatog brenda na novo tržište
Autori: Milovanović, Mirjana  ; Perić, Nenad N.  
Godina: 2013
Publikacija: Anali poslovne ekonomije
ISSN: 1840-3298 Pretraži identifikator
Izdavač: Banja Luka : Univerzitet za poslovni inženjering i menadžment
Tip rezultata: Naučni članak
Kolacija: vol. god. 5 br. sv. 2 str. 152-161
VBS COBISS: 512385437
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/512385437#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/611203
M-kategorija: 
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.

Pronađi DOI


Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.