Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Language of persuasion in marketing - syntactic and stylistic elements of modern Serbian advertisements - sintaksički i stilistički elementi savremene srpske reklame
Naziv: Language of persuasion in marketing - syntactic and stylistic elements of modern Serbian advertisements - sintaksički i stilistički elementi savremene srpske reklame
Autori: Anđelković, Jelena  ; Jakić, Gordana
Godina: 2010
Publikacija: Zbornik radova - XII međunarodni simpozijum Fakulteta organizacionih nauka Organizacione nauke i menadžment znanja, Zlatibor, 09-12. jun 2010. - = XII International Symposium, Faculty of Organizational Sciences, Zlatibor, june 09th-12th
Izdavač: Beograd : Fakultet organizacionih nauka
Tip rezultata: Konferencijski rad
VBS COBISS: 513959834
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/513959834#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/627061
M-kategorija: 
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.

Pronađi DOI


Google ScholarTM

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.