Резултати

еНаука >  Резултати >  Concepts of social responsible marketing
Назив: Concepts of social responsible marketing
Аутори: Okanović, Milan  ; Cicvarić Kostić, Slavica  ; Jović, Marija  ; Filipović, Vinka 
Година: 2008
Публикација: Menadžment i društvena odgovornost - XI Internacionalni simpozijum SymOrg 2008, Beograd, 10-13. septembar 2008.
Издавач: Beograd : Fakultet organizacionih nauka
Тип резултата: Конференцијски рад
VBS COBISS: 513829530
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/513829530#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/629827
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.