Резултати

еНаука >  Резултати >  A brand new English language: или (зло)употреба брендова у савременом енглеском језику
Назив: A brand new English language: или (зло)употреба брендова у савременом енглеском језику
А BRAND NEW ENGLISH LANGUAGE: OR THE (AB)USE OF BRAND NAMES IN CONTEMPORARY ENGLISH
Аутори: Томић, Горица  
Година: 2019
Публикација: Брендови у књижевности, језику и уметности : зборник радова са научног округлог стола у оквиру XIII међународног научног скупа Српски језик, књижевност, уметност одржаног на Филолошко-уметничком факултету у Крагујевцу (Крагујевац/Топола, 3. новембар 2018)
Издавач: Крагујевац : Филолошко-уметнички факултет
Тип резултата: Поглавље у монографији
ISBN: 978-86-80796-29-1 Претражи идентификатор
Колација: str. 345-361
VBS COBISS: 525286037
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/525286037#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/639575
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.