Резултати

еНаука >  Резултати >  Importance of Implementing CRM in the Banking Business Concept
Назив: Importance of Implementing CRM in the Banking Business Concept
Аутори: Istrat, Višnja; Petrevska, Miroslava; Petrevska-Đukić, Ivana; Petrevski, Branko; Nemec, Predrag M.  
Година: 2010
Публикација: Communications in dependability and quality management
ISSN: 1450-7196 Communications in dependability and quality management Претражи идентификатор
Издавач: Čačak : The Research Centre of Dependability and Quality Management
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 13 br. no. 2 str. 61-67
VBS COBISS: 181348876
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/181348876#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/640568
М-категорија: 
53M53 - Рад у нац. часопису

Пронађи DOI


Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.