Резултати

еНаука >  Резултати >  Međunarodni marketing kao faktor razvoja izvozne konkurentnosti - monografija
Назив: Međunarodni marketing kao faktor razvoja izvozne konkurentnosti - monografija
Аутори: Cvijanović, Drago  ; Mihailović, Branko  
Остала ауторства: Petrović, Pero; Vlahović, Branislav
Година: 2012
Издавач: Beograd : Institut za ekonomiku poljoprivrede
Тип резултата: Монографија
ISBN: 978-86-6269-002-9 Претражи идентификатор
Колација: str. 273 str.
VBS COBISS: 187942412
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/187942412#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/646594
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.