Резултати

еНаука >  Резултати >  Latentne dimenzije subjektivnog doživljaja brendova
Назив: Latentne dimenzije subjektivnog doživljaja brendova
Аутори: Milovanović, Sanja; Janković, Dragan  
Година: 2010
Публикација: [Knjiga rezimea] - XVI naučni skup Empirijska istraživanja u psihologiji, 5. i 6. februar 2010, Filozofski fakultet, Univerzitet u Beogradu
Издавач: Beograd : Filozofski fakultet
Тип резултата: Конференцијски рад
Колација: str. 107
VBS COBISS: 520185495
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/520185495#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/647494
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.