Резултати

еНаука >  Резултати >  Baza podataka o potrošačima kao osnova u marketing odlučivanju
Назив: Baza podataka o potrošačima kao osnova u marketing odlučivanju
Аутори: Janičić, Radmila  ; Kostić-Stanković, Milica  ; Filipović, Vinka 
Година: 1998
Публикација: Zbornik radova - XXV jugoslovenski simpozijum o operacionim istraživanjima - SYM-OP-IS ʹ98, Herceg Novi, 21-24. septembar 1998.
Издавач: Beograd : Institut "Mihajlo Pupin"
Тип резултата: Конференцијски рад
Колација: str. 139-142
VBS COBISS: 513041306
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/513041306#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/663903
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.