Резултати

еНаука >  Резултати >  Dobrotvorni marketing u funkciji suzbijanja posledica ekonomske krize - slučaj Srbije
Назив: Dobrotvorni marketing u funkciji suzbijanja posledica ekonomske krize - slučaj Srbije
Аутори: Mihić, Svetlana Đ.  
Година: 2013
Публикација: Globalna ekonomska kriza i poslovna ekonomija - izazovi teorije i prakse - [Četvrti naučni skup sa međunarodnim učešćem Univerziteta Edukons u Sremskoj Kamenici], Sremska Kamenica - Novi Sad, 29-30. maj, 2013 - [The Fourth Science Symposium with International Involvement of Educons University at [!] Sremska Kamenica], Sremska Kamenica - Novi Sad, May 29-30, 2013
Zbornik Univerziteta Edukons za društvene nauke
Издавач: Sremska Kamenica : Univerzitet Edukons, Naučno-istraživački centar
Тип резултата: Конференцијски рад
Колација: str. 187-200
VBS COBISS: 44486671
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/44486671#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/666510
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.