Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Strategije socijalnog marketinga u povećanju svesti o socijalnoj zaštiti : pristupni rad na doktorskim studijama
Naziv: Strategije socijalnog marketinga u povećanju svesti o socijalnoj zaštiti : pristupni rad na doktorskim studijama
Autori: Panajotović, Tamara I.
Ostala autorstva: Janičić, Radmila  ; Kostić-Stanković, Milica  ; Martić, Milan  ; Miladinović, Slobodan  ; Gligorijević, Mirjana  
Godina: 2020
Izdavač: Beograd : [T. Panajotović]
Tip rezultata: Izveštaj
Kolacija: str. 86 listova
VBS COBISS: 14525961
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/14525961#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/671614
Napomena: Nije dostupno u elektronskoj formi
M-kategorija: 
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.

Pronađi DOI


Google ScholarTM

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.