Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Super Bowl Ads in the Period from 2017-2022
Naziv: Super Bowl Ads in the Period from 2017-2022
Autori: S. Alčaković  
Godina: 2023
Publikacija: The European Journal of Applied Economics
ISSN: 2406-2588 The European Journal of Applied Economics Pretraži identifikator
Tip rezultata: Naučni članak
Kolacija: vol. 20 br. 1 str. 39-51
DOI: 10.5937/EJAE20-42830
URI: http://ezaposleni.singidunum.ac.rs/rest/sciNaucniRezultati/oai/record/2/9397
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/708265
URL: https://journal.singidunum.ac.rs/paper/super-bowl-ads-in-the-period-from-2017-2022.html
M-kategorija: 
51M51 - Rad u vrhunskom časopisu nac. značaja

Alt metrika
Dimensions

Pronađi DOI

Unpaywall

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.