Резултати

еНаука >  Резултати >  Optimization of Digital Marketing Processes Through Modeling of Lead-Scoring
Назив: Optimization of Digital Marketing Processes Through Modeling of Lead-Scoring
Аутори: Aleksandar Djordjevic  
Година: 2019
Публикација: Proceedings of Sinteza 2019 - International scientific conference on information technology and data related research
Тип резултата: Конференцијски рад
Колација: str. 32-37
DOI: 10.15308/Sinteza-2019-32-37
URI: http://ezaposleni.singidunum.ac.rs/rest/sciNaucniRezultati/oai/record/1/7065
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/712151
URL: https://portal.sinteza.singidunum.ac.rs/paper/640
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.