Резултати

еНаука >  Резултати >  Dissolving the Dichotomies Between Online and Campus-Based Teaching: a Collective Response to The Manifesto for Teaching Online
Назив: Dissolving the Dichotomies Between Online and Campus-Based Teaching: a Collective Response to The Manifesto for Teaching Online
Аутори G. Goetz  ; A. MacKenzie; A. Bacajla; A. Devisatki
Година: 2022
Публикација: Postdigital Science and Education
ISSN: 2524-485X Postdigital Science and Education (Switzerland) Претражи идентификатор
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 4 br. 2 str. 271-329
DOI: 10.1007/s42438-021-00259-z
Scopus-ID: 2-s2.0-85124345659
URI: https://link.springer.com/article/10.1007/s42438-021-00259-z
http://zaposleni.fil.bg.ac.rs/rest/sciNaucniRezultati/oai/record/2/2060
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/713010
URL: https://link.springer.com/article/10.1007/s42438-021-00259-z
М-категорија: 
23M23 - Рад у међ. часопису

25
SCOPUSTM
7
OpenCitations
Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.