Резултати

еНаука >  Резултати >  Kombinovano učenje - približavanje tehnologije i pedagogije
Назив: Kombinovano učenje - približavanje tehnologije i pedagogije
Аутори: M. Prodanović  
Година: 2020
Публикација: Зборник института за педагошка истраживања
ISSN: 0579-6431 Zbornik Instituta za pedagoška istraživanja Претражи идентификатор
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 52 br. 2 str. 534-541
URI: http://ezaposleni.singidunum.ac.rs/rest/sciNaucniRezultati/oai/record/2/7825
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/716664
URL: https://www.ipisr.org.rs/images/pdf/zbornik522/308_Prodanovi%C4%87%20-%20Prikaz%20Kombinovano%20u%C4%8Denje_Zbornik%20Instituta%20za%20pedagoska%20istrazivanja%2052-2.pdf
М-категорија: 
24M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја

Пронађи DOI


Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.