Резултати

еНаука >  Резултати >  Flouting the maxim of quantity and vagueness in advertising
Назив Flouting the maxim of quantity and vagueness in advertising
Аутори: Filipović-Kovačević, Sonja  
Година: 2014
Публикација: Језици и културе у времену и простору - [уреднице Снежана Гудурић, Марија Стефановић]
Издавач: Нови Сад : Филозофски факултет
Тип резултата: Конференцијски рад
Колација: str. 277-286
VBS COBISS: 520381284
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/520381284#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/720776
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.