Резултати

еНаука >  Резултати >  Конструктивистички приступ образовању и усавршавању наставника за њихове улоге у школи
Назив: Конструктивистички приступ образовању и усавршавању наставника за њихове улоге у школи
Аутори: Вилотијевић, Нада  ; Вилотијевић, Младен
Година: 2010
Публикација: Образовање и усавршавање наставника - [главни и одговорни уредник Крстивоје Шпијуновић
Издавач: Ужице : Учитељски факултет
Тип резултата: Конференцијски рад
Колација: str. [73]-84
VBS COBISS: 517213589
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/517213589#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/721319
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.