Rezultati

eNauka >  Rezultati >  The Role and Importance of Value-based Segmentation on the Cohort of Millennials: Case Study Serbia
Naziv: The Role and Importance of Value-based Segmentation on the Cohort of Millennials: Case Study Serbia
Autori: Mamula Nikolić, Tatjana  ; Perić, Nenad  ; Alimpić, Stefan  
Godina: 2021
Publikacija: Marketing
ISSN: 2334-8364 Marketing Pretraži identifikator
Izdavač: Beograd : Srpsko udruženje za marketing
Tip rezultata: Naučni članak
Kolacija: vol. 52 br. 1 str. 43-57
VBS COBISS: 45555977
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/742629
https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/45555977#izum.si
https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/84325129#izum.si
URL: https://scindeks-clanci.ceon.rs/data/pdf/0354-3471/2021/0354-34712101043M.pdf
Izvor metapodataka: Migracija
M-kategorija: 
51M51 - Rad u vrhunskom časopisu nac. značaja

Pronađi DOI


Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.