Резултати

еНаука >  Резултати >  Analiza organizacije i primene marketinga na primeru proizvođača organske hrane u Srbiji
Назив: Analiza organizacije i primene marketinga na primeru proizvođača organske hrane u Srbiji
Аутори: Vehapi, Semir  ; Šabotić, Zenaida  
Година: 2019
Публикација: Marketing 50(4)
ISSN: 0354-3471 Marketing Претражи идентификатор
Тип резултата: Научна критика и полемика
Колација: vol. 50 br. 4 str. 268-278
DOI: 10.5937/markt1904268V
URI: https://phaidrabg.bg.ac.rs/o:29240
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/745692
М-категорија: 
51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја

Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.