Results

eNauka >  Results >  Књижевно брендирање алкохола као песничког мотива у француској поезији с краја 19. века
Title: Књижевно брендирање алкохола као песничког мотива у француској поезији с краја 19. века
Authors: Мелић, Катарина В.  ; Ћировић, Катарина З.  
Issue Date: 2020
Publication: Брендови јела и пића: књижевност, језик, уметност, култура : зборник радова са научног округлог стола у оквиру XIV међународног научног скупа Српски језик, књижевност, уметност одржаног на Филолошко-уметничком факултету у Крагујевцу (Крагујевац/Топола, 27. 10. 2019) / уредници Драган Бошковић, Милош Ковачевић, Никола Бубања
Publisher: Крагујевац : Филолошко-уметнички факултет
Type: Book parts
Collation: str. 85-95
VBS COBISS: 40342537
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/40342537#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/747209
Metadata source: Migrirano iz RIS podataka
M-category: 
Mp. category will be shown later

Find the DOI


Google ScholarTM

Items in eNauka are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.