Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Књижевно брендирање алкохола као песничког мотива у француској поезији с краја 19. века
Naziv: Књижевно брендирање алкохола као песничког мотива у француској поезији с краја 19. века
Autori: Мелић, Катарина В.  ; Ћировић, Катарина З.  
Godina: 2020
Publikacija: Брендови јела и пића: књижевност, језик, уметност, култура : зборник радова са научног округлог стола у оквиру XIV међународног научног скупа Српски језик, књижевност, уметност одржаног на Филолошко-уметничком факултету у Крагујевцу (Крагујевац/Топола, 27. 10. 2019) / уредници Драган Бошковић, Милош Ковачевић, Никола Бубања
Izdavač: Крагујевац : Филолошко-уметнички факултет
Tip rezultata: Poglavlje u monografiji
Kolacija: str. 85-95
VBS COBISS: 40342537
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/40342537#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/747209
Izvor metapodataka: Migrirano iz RIS podataka
M-kategorija: 
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.

Pronađi DOI


Google ScholarTM

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.