Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Canned - the Rise and fall of Consumer Confidence in the American Food Industry, by Anna Zeide - a Book Review
Naziv: Canned - the Rise and fall of Consumer Confidence in the American Food Industry, by Anna Zeide - a Book Review
Autori: Ilić, Milena  ; Ranković, Marko A.  ; Janić, Lazar
Godina: 2019
Publikacija: Ekonomika poljoprivrede
ISSN: 0352-3462 Ekonomika poljoprivrede Pretraži identifikator
Izdavač: Beograd : Savez poljoprivrednih inženjera i tehničara Jugoslavije
Tip rezultata: Informativni prilog
Kolacija: vol. 66 br. 3 str. 905-912
DOI: 10.5937/ekoPolj1903905I
WoS-ID: 000504638000017
VBS COBISS: 63689481
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/63689481#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/747342
M-kategorija: 
24M24 - Rad u nac. časopisu međ. značaja

1
WEB OF SCIENCETM
Alt metrika
Dimensions

Pronađi DOI

Unpaywall

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.