Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Digitalni marketing kao nova mogućnost u funkciji razvoja ekonomskih subjekata
Naziv: Digitalni marketing kao nova mogućnost u funkciji razvoja ekonomskih subjekata
Autori: Krmpot, Vera  ; Gajdobranski, Aleksandra  ; Janković, Milan  
Godina: 2022
Publikacija: Zbornik radova - Osma međunarodna konferencija Primena novih tehnologija u menadžmentu i ekonomiji, Beograd, 2022
Izdavač: Beograd : Fakultet za informacione tehnologije i inženjerstvo : Fakultet za poslovne studije i pravo
Tip rezultata: Konferencijski rad
Kolacija: str. 229-239.
VBS COBISS: 70039817
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/70039817#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/750307
M-kategorija: 
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.

Pronađi DOI


Google ScholarTM

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.