Резултати

еНаука >  Резултати >  Celebrity endorsement and consumer buying behaviour
Назив: Celebrity endorsement and consumer buying behaviour
Аутори: Grubor, Aleksandar  ; Marić, Dražen
Година: 2013
Публикација: Conference proceedings - Advances in Business-Related Scientific Research Conference - ABSRC 2013, Venice, Italy, March 20-22, 2013
Издавач: Piran : Gea College - Faculty of Entrepreneurship
Тип резултата: Конференцијски рад
VBS COBISS: 512327522
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/512327522#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/754612
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.