Резултати

еНаука >  Резултати >  How anxious are online ESP learners? - exploring students’ anxiety in video, audio and text-based communication in an online classroom
Назив: How anxious are online ESP learners? - exploring students’ anxiety in video, audio and text-based communication in an online classroom
Аутори: Topalov, Jagoda  ; Knežević, Ljiljana  ; Halupka-Rešetar, Szabina  
Година: 2023
Публикација: ESP Today
ISSN: 2334-9050 ESP Today Претражи идентификатор
Издавач: Belgrade : Faculty of Economics University of Belgrade
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 11 br. 2 str. 395-416
DOI: 10.18485/esptoday.2023.11.2.10
WoS-ID: 001001140200010
Scopus-ID: 2-s2.0-85161669774
VBS COBISS: 116640521
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/116640521#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/757936
https://www.cris.uns.ac.rs/record.jsf?recordId=135773&source=eNauka&language=en
URL: https://www.esptodayjournal.org/pdf/june_2023/9_Jagoda_Topalov_Ljiljana_Knezevic_Sabina_Halupka_Resetar.pdf
М-категорија: 
24M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја

2
SCOPUSTM
2
WEB OF SCIENCETM
Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.