Rezultati

eNauka >  Rezultati >  The impact of sociodemographic variables on customer satisfaction when using digital services of hotels
Naziv: The impact of sociodemographic variables on customer satisfaction when using digital services of hotels
Autori: Nebojša Zakić  ; Maja Ćirić  ; Nikola Ćurčić  
Godina: 2022
Publikacija: Ekonomija: teorija i praksa
ISSN: 2217-5458 Ekonomija. Teorija i praksa Pretraži identifikator
Izdavač: Fakultet za ekonomiju i inženjerski menadžment u Novom Sadu
Tip rezultata: Naučni članak
Kolacija: vol. 15 br. 3 str. 13-29
DOI: 10.5937/etp2203013Z
URI: https://intam.institut-tamis.rs/handle/123456789/230
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/765743
URL: https://casopis.fimek.edu.rs/index.php/etp/article/view/159
Izvor metapodataka: (Preuzeto iz ORCID-a) Ćurčić, Nikola
M-kategorija: 
51M51 - Rad u vrhunskom časopisu nac. značaja

Alt metrika
Dimensions

Pronađi DOI

Unpaywall

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.