Rezultati
eNauka >
Rezultati >
Značaj učenja na daljinu (DLS) za unapređenje instrumenata marketing miska visokoškolskih ustanova
Naziv: | Značaj učenja na daljinu (DLS) za unapređenje instrumenata marketing miska visokoškolskih ustanova | Autori: | Brkanlić, Sandra ; Đokić, Maja; Vučurević, Tatjana; Gardašević Živanov, Jovana ; Raletić Jotanović, Saša | Godina: | 2014 | Izdavač: | Fakultet tehničkih nauka, Novi Sad | Tip rezultata: | Konferencijski rad | ISBN: | 978-86-7892-594-8 Pretraži identifikator | Kolacija: | vol. 20 str. 155-158 | URI: | https://enauka.gov.rs/handle/123456789/767107 | URL: | http://www.trend.uns.ac.rs/stskup/trend_2014/radovi/T4.2/T4.2-1.pdf | Izvor metapodataka: | (Preuzeto iz ORCID-a) Gardašević Živanov, Jovana Migrirano iz RIS podataka |
M-kategorija: | Mp kategorija će biti prikazana naknadno. |
Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.