Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Značaj učenja na daljinu (DLS) za unapređenje instrumenata marketing miska visokoškolskih ustanova
Naziv: Značaj učenja na daljinu (DLS) za unapređenje instrumenata marketing miska visokoškolskih ustanova
Autori: Brkanlić, Sandra  ; Đokić, Maja; Vučurević, Tatjana; Gardašević Živanov, Jovana  ; Raletić Jotanović, Saša
Godina: 2014
Izdavač: Fakultet tehničkih nauka, Novi Sad
Tip rezultata: Konferencijski rad
ISBN: 978-86-7892-594-8 Pretraži identifikator
Kolacija: vol. 20 str. 155-158
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/767107
URL: http://www.trend.uns.ac.rs/stskup/trend_2014/radovi/T4.2/T4.2-1.pdf
Izvor metapodataka: (Preuzeto iz ORCID-a) Gardašević Živanov, Jovana
Migrirano iz RIS podataka
M-kategorija: 
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.

Pronađi DOI


Google ScholarTM

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.