Results

eNauka >  Results >  Razumevanje motiva koršćenja društvenih mreža u funkciji unapređenja komunikacije sa potrošačima
Title: Razumevanje motiva koršćenja društvenih mreža u funkciji unapređenja komunikacije sa potrošačima
Authors: Jovana Gardašević Živanov  ; Maja Ćirić  ; Marko Carić  
Issue Date: 2018
Publication: Marketing
ISSN: 0354-3471 Marketing Search Idenfier
Publisher: Srpsko udruženje za marketing, Beograd
Type: Article
Collation: vol. 49 br. 4 str. 311-320
DOI: 10.5937/markt1804311G
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/767117
URL: https://scindeks-clanci.ceon.rs/data/pdf/0354-3471/2018/0354-34711804311G.pdf
Metadata source: (Preuzeto iz ORCID-a) Gardašević Živanov, Jovana
M-category: 
51M51

2
OpenCitations
Altmetric
Dimensions

Find the DOI

Unpaywall

Items in eNauka are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.