Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Comparing ICT with physical manipulative supported learning of 3D geometry in elementary school
Naziv: Comparing ICT with physical manipulative supported learning of 3D geometry in elementary school
Autori: Ђокић, Оливера  ; Дабић Боричић, Милана  ; Јелић, Мила  
Godina: 2022
Publikacija: Journal of Educational Computing Research 59
ISSN: 0735-6331 Journal of Educational Computing Research Pretraži identifikator
Izdavač: SAGE Publications
Tip rezultata: Naučni članak
Kolacija: vol. 59 br. 8 str. 1623-1654
DOI: 10.1177/07356331211001319
WoS-ID: 000628944800001
Scopus-ID: 2-s2.0-85102650747
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/767707
https://phaidrabg.bg.ac.rs/o:26155
Izvor metapodataka: Migracija
M-kategorija: 
21M21 - Rad u vrhunskom međ. časopisu

3
SCOPUSTM
1
OpenCitations
2
WEB OF SCIENCETM
Alt metrika
Dimensions

Pronađi DOI

Unpaywall

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.