Резултати

еНаука >  Резултати >  Феноменолошка анализа искуства наставника током професионалног учења о примени технике формулисања питања
Назив: Феноменолошка анализа искуства наставника током професионалног учења о примени технике формулисања питања
Аутори: Шева, Нада  ; Ђерић, Ивана  
Година: 2023
Публикација: Зборник
ISSN: 0579-6431 Zbornik Instituta za pedagoška istraživanja Претражи идентификатор
Издавач: Београд : Институт за педагошка истраживања
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 55 br. 1 str. 5-32
DOI: 10.2298/ZIPI2301005S
WoS-ID: 001104038300007
Scopus-ID: 2-s2.0-85167670482
VBS COBISS: 120943113
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/120943113#izum.si
http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/941
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/771572
М-категорија: 
23M23 - Рад у међ. часопису

Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.