Резултати

eNauka >  Results >  Феноменолошка анализа искуства наставника током професионалног учења о примени технике формулисања питања
Title: Феноменолошка анализа искуства наставника током професионалног учења о примени технике формулисања питања
Authors: Шева, Нада  ; Ђерић, Ивана  
Issue Date: 2023
Publication: Зборник
ISSN: 0579-6431 Zbornik Instituta za pedagoška istraživanja Search Idenfier
Publisher: Београд : Институт за педагошка истраживања
Type: Article
Collation: vol. 55 br. 1 str. 5-32
DOI: 10.2298/ZIPI2301005S
WoS-ID: 001104038300007
Scopus-ID: 2-s2.0-85167670482
VBS COBISS: 120943113
URI: https://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/941
https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/120943113#izum.si
http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/941
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/771572
Project: info:eu-repo/grantAgreement/MESTD/inst-2020/200018/RS//  
M-category: 
22M22

Алт метрика
Dimensions
Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.