Резултати
еНаука >
Резултати >
Uticaj problemski zasnovanog učenja na podsticanje kritičkog mišljenja studenata u visokom obrazovanju
Назив: | Uticaj problemski zasnovanog učenja na podsticanje kritičkog mišljenja studenata u visokom obrazovanju | Аутори: | Kosanović, Maja Ž.; Trivunović, Bojana S. | Година: | 2022 | Публикација: | Inovacije u nastavi | ISSN: | 0352-2334 Inovacije u nastavi Претражи идентификатор | Издавач: | Beograd : Učiteljski fakultet | Тип резултата: | Научни чланак | Колација: | vol. 35 br. 4 str. 47-58 | DOI: | 10.5937/inovacije2204047k | URI: | https://enauka.gov.rs/handle/123456789/773670 | Извор метаподатака: | (Preuzeto iz ORCID-a) Trivunović, Bojana | М-категорија: | 23M23 - Рад у међ. часопису |
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.