Резултати

еНаука >  Резултати >  Uticaj problemski zasnovanog učenja na podsticanje kritičkog mišljenja studenata u visokom obrazovanju
Назив: Uticaj problemski zasnovanog učenja na podsticanje kritičkog mišljenja studenata u visokom obrazovanju
Аутори: Kosanović, Maja Ž.; Trivunović, Bojana S.  
Година: 2022
Публикација: Inovacije u nastavi
ISSN: 0352-2334 Inovacije u nastavi Претражи идентификатор
Издавач: Beograd : Učiteljski fakultet
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 35 br. 4 str. 47-58
DOI: 10.5937/inovacije2204047k
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/773670
Извор метаподатака: (Preuzeto iz ORCID-a) Trivunović, Bojana
М-категорија: 
23M23 - Рад у међ. часопису

Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.