Резултати

еНаука >  Резултати >  Brand positioning on the market
Назив: Brand positioning on the market
Аутори: Brzaković, Aleksandar  ; Brzaković, Tomislav  ; Brzaković, Pavle  
Година: 2018
Публикација: Ekonomija: teorija i praksa
ISSN: 2217-5458 Ekonomija. Teorija i praksa Претражи идентификатор
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 11 br. 1 str. 51-63
DOI: 10.5937/etp1801051B
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/775516
URL: https://scindeks-clanci.ceon.rs/data/pdf/2217-5458/2018/2217-54581801051B.pdf
Извор метаподатака: (Preuzeto iz CrossRef-a) Brzaković, Pavle
М-категорија: 
52M52 - Рад у истакнутом нац. часопису

Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.