Резултати

eNauka >  Rezultati >  Brand positioning on the market
Naziv: Brand positioning on the market
Pozicioniranje brenda na tržištu
Autori: Brzaković, Aleksandar  ; Brzaković, Tomislav  ; Brzaković, Pavle  
Godina: 2018
Publikacija: Ekonomija: teorija i praksa
ISSN: 2217-5458 Ekonomija. Teorija i praksa Pretraži identifikator
Tip rezultata: Naučni članak
Kolacija: vol. 11 br. 1 str. 51-63
DOI: 10.5937/etp1801051B
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/775516
https://nir.mef.edu.rs/repository/handle/ed503241-911a-11ee-852a-b483510689d4
URL: https://scindeks-clanci.ceon.rs/data/pdf/2217-5458/2018/2217-54581801051B.pdf
Izvor metapodataka: Migracija
(Preuzeto iz CrossRef-a) Brzaković, Pavle
M-kategorija: 
52M52 - Nacionalni časopis kategorije M52

Алт метрика
Dimensions
Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.