Резултати

еНаука >  Резултати >  Brand positioning on the market
Назив: Brand positioning on the market
Pozicioniranje brenda na tržištu
Аутори: Brzaković, Aleksandar  ; Brzaković, Tomislav  ; Brzaković, Pavle  
Година: 2018
Публикација: Ekonomija: teorija i praksa
ISSN: 2217-5458 Ekonomija. Teorija i praksa Претражи идентификатор
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 11 br. 1 str. 51-63
DOI: 10.5937/etp1801051B
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/775516
https://nir.mef.edu.rs/repository/handle/ed503241-911a-11ee-852a-b483510689d4
URL: https://scindeks-clanci.ceon.rs/data/pdf/2217-5458/2018/2217-54581801051B.pdf
Извор метаподатака: Migracija
(Preuzeto iz CrossRef-a) Brzaković, Pavle
М-категорија: 
52M52 - Национални часопис категорије M52

Алт метрика
Dimensions
Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.