Резултати

еНаука >  Резултати >  Утицај избегавања неизвесности и потрошачког етноцентризма на прихватање страних брендова – медијаторски ефекат културалне интелигенције
Назив: Утицај избегавања неизвесности и потрошачког етноцентризма на прихватање страних брендова – медијаторски ефекат културалне интелигенције
Остали називи: The impact of avoiding uncertainty and consumer ethnocentrism on the acceptance of foreign brands - the mediating effect of cultural intelligence
Аутори: Zdravković, Stefan
Ментор: Šapić, Srđan  
Остала ауторства: Stojanović-Aleksić, Vesna  ; Marinković, Veljko  ; Marić, Dražen  
Година: 2022
Публикација: Универзитет у Крагујевцу
Издавач: Крагујевац : [С. П. Здравковић]
Тип резултата: Докторска дисертација
Колација: str. XIX, 290 листовa
VBS COBISS: 115094793
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/782559
https://nardus.mpn.gov.rs/handle/123456789/21625
М-категорија: 
70M70 - Одбрањена докторска дисертација

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Creative Commons лиценца