Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Утицај избегавања неизвесности и потрошачког етноцентризма на прихватање страних брендова – медијаторски ефекат културалне интелигенције
Naziv: Утицај избегавања неизвесности и потрошачког етноцентризма на прихватање страних брендова – медијаторски ефекат културалне интелигенције
Ostali nazivi: The impact of avoiding uncertainty and consumer ethnocentrism on the acceptance of foreign brands - the mediating effect of cultural intelligence
Autori: Zdravković, Stefan
Mentor: Šapić, Srđan  
Ostala autorstva: Stojanović-Aleksić, Vesna  ; Marinković, Veljko  ; Marić, Dražen  
Godina: 2022
Publikacija: Универзитет у Крагујевцу
Izdavač: Крагујевац : [С. П. Здравковић]
Tip rezultata: Doktorska disertacija
Kolacija: str. XIX, 290 листовa
VBS COBISS: 115094793
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/782559
https://nardus.mpn.gov.rs/handle/123456789/21625
M-kategorija: 
70M70 - Odbranjena doktorska disertacija

Pronađi DOI


Google ScholarTM

Creative Commons licenca