Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Analiza digitalnog nastupa vodećih modnih brendova
Naziv: Analiza digitalnog nastupa vodećih modnih brendova
Autori: Eferica, Natalija P.; Cicvarić Kostić, Slavica  ; Okanović, Milan  
Godina: 2023
Publikacija: Održivo upravljanje poslovanjem - editori Biljana Stošić, Saša Lazarević, Milica Kostić-Stanković
Izdavač: Beograd : Univerzitet, Fakultet organizacionih nauka
Tip rezultata: Poglavlje u monografiji
Kolacija: str. 361-380
VBS COBISS: 123722505
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/123722505#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/782745
M-kategorija: 
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.

Pronađi DOI


Google ScholarTM

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.