Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Attitudes of Consumers from Educons University toward Advertising through Sport among the Question how often Consumers purchase Sporting Goods
Naziv: Attitudes of Consumers from Educons University toward Advertising through Sport among the Question how often Consumers purchase Sporting Goods
Autori: Milosevic, Zoran  ; Vukotic, Marina; Stupar, Dusan  
Godina: 2018
Publikacija: Journal of Anthropology of Sport and Physical Education
ISSN: 2536-569X Journal of Anthropology of Sport and Physical Education (JASPE) (Montenegro) Pretraži identifikator
Tip rezultata: Naučni članak
Kolacija: vol. 2 br. 3 str. 159-164
DOI: 10.26773/jaspe.180728
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/785271
Izvor metapodataka: (Preuzeto iz CrossRef-a) Stupar, Dušan
M-kategorija: 
23M23 - Rad u međ. časopisu

Alt metrika
Dimensions

Pronađi DOI

Unpaywall

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.