Резултати

еНаука >  Резултати >  Comparing science success of primary school students in the gamified learning environment via Kahoot and Quizizz
Назив: Comparing science success of primary school students in the gamified learning environment via Kahoot and Quizizz
Аутори: Janković, Aleksandar  ; Maričić, Mirjana  ; Cvjetićanin, Stanko  
Година: 2023
Публикација: Journal of Computers in Education
ISSN: 2197-9987 Journal of Computers in Education (Germany) Претражи идентификатор
Тип резултата: Научни чланак
DOI: 10.1007/s40692-023-00266-y
WoS-ID: 000941068300001
Scopus-ID: 2-s2.0-85149063479
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/791339
Извор метаподатака: (Preuzeto iz CrossRef-a) Maričić, Mirjana
М-категорија: 
23M23 - Рад у међ. часопису

15
SCOPUSTM
15
WEB OF SCIENCETM
Алт метрика
Dimensions
Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.