Резултати

еНаука >  Резултати >  Animozitet kao determinanta kupovine domaćih i inostranih brendova
Назив: Animozitet kao determinanta kupovine domaćih i inostranih brendova
Аутори: Šapić, Srđan  ; Filipović, Jovana  
Година: 2023
Публикација: Efekti ekonomskih mera za ublažavanje posledica pandemije COVID-19 u Republici Srbiji
Издавач: Kragujevac : Ekonomski fakultet Univerziteta
Тип резултата: Поглавље у монографији
ISBN: 978-86-6091-144-7 Претражи идентификатор
Колација: str. 385-393
VBS COBISS: 128155913
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/839034
https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/128155913#izum.si
URL: https://www.ekfak.kg.ac.rs/images/Nir/ProjekatFakulteta/Zbornik2023-Efekti_ekonomskih_mera_za_ublazavanje_posledica_pandemije_COVID-19.pdf
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.