Резултати

еНаука >  Резултати >  The Pedagogy of Handwriting in English Language Teaching: A Comprehensive Analysis of Resources and Challenges in Serbia's Elementary Schools
Назив: The Pedagogy of Handwriting in English Language Teaching: A Comprehensive Analysis of Resources and Challenges in Serbia's Elementary Schools
Аутори: Ljubojević, Danijela  
Година: 2023
Публикација: Belgrade English Language and Literature Studies (Belgrade BELLS)
ISSN: 1821-3138 ; 1821-4827 (Online) BELLS, Belgrade English Language and Literature Studies, Beograd Претражи идентификатор
Издавач: Belgrade : English Department, Faculty of Philology, University of Belgrade
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 15 br. 1 str. 139-163
DOI: 10.18485/bells.2023.15.7
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/847866
http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/1033
URL: http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/1033
Пројекат: Ministarstvo prosvete, nauke i tehnološkog razvoja Republike Srbije, Ugovor br. 200018 (Institut za pedagoška istraživanja, Beograd)
Извор метаподатака: (Preuzeto iz ORCID-a) Ljubojević, Danijela
М-категорија: 
51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја

Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.