Резултати

еНаука >  Резултати >  Place branding as effective tool for country promotion, “World and Russia: regionalism in the context of globalization”
Назив: Place branding as effective tool for country promotion, “World and Russia: regionalism in the context of globalization”
Аутори: Mandaric, Marija; Bogdanović, Ivana Bulut  
Година: 2010
Публикација: Peoples’ friendship university of Russia Faculty of economics department of Regional Economics and Geography, department of marketing
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: ISBN 978-5-209-03893-1 ИСБН није валидан Претражи идентификатор
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/858427
Извор метаподатака: (Preuzeto iz ORCID-a) Bulut-Bogdanović, Ivana
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.