Резултати

еНаука >  Резултати >  Aktivnosti unapređenja prodaje u konceptu globalnog marketinga
Назив: Aktivnosti unapređenja prodaje u konceptu globalnog marketinga
Аутори: Grubor, Aleksandar  ; Đokić, Nenad  ; Milićević, Nikola  
Година: 2015
Публикација: Časopis za ekonomiju i tržišne komunikacije
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 10 br. 2 str. 253-264
DOI: 10.7251/EMC1502253G
WoS-ID: 000433750300006
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/885849
URL: https://doisrpska.nub.rs/index.php/economyandmarket/article/view/2026
Извор метаподатака: (Preuzeto iz KNR-a) Grubor, Aleksandar
Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.