Резултати

еНаука >  Резултати >  The influence of brand elements on loyalty in health tourism destinations: case study of Prolom Banja
Назив: The influence of brand elements on loyalty in health tourism destinations: case study of Prolom Banja
Аутори: Perić, Goran; Milojica, Vedran; Podovac, Milena  
Година: 2022
Публикација: XVI International Scientific Conference on Service Sector – INSCOSES 2022 Faculty of Tourism and Hospitality – Ohrid
ISSN: 2955-2087 Претражи идентификатор
Издавач: Faculty of Tourism and Hospitality, Ohrid
Тип резултата: Конференцијски рад
Колација: str. 60-71
DOI: 10.5281/zenodo.7479788
URI: https://scidar.kg.ac.rs/handle/123456789/20235
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/890461
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.